top of page

מתעניין באקאונט-אנט ?

השאר פרטיך ונחזור אליך בהקדם

באילו אפליקציות קיימות הנך משתמש/ת כיום?

תודה על מילוי הפרטים.
אנו נעבד את המידע ואם תימצא מתאים, נציגינו ייצרו עמך קשר בחודש נובמבר.

מהו הערך המוסף בחיבור בין רבגונית לאפליקציה ?

  • הזמנת לקוח חדש למערכת מתבצעת ישירות מתוכנת רבגונית

  • שינוי בפרטי הלקוח ברבגונית מעדכן אוטומטית גם את האפליקציה בשינויים.

  • אינדקס החשבונות שמוצג ב'רבגונית' הוא גם אינדקס החשבונות שישמש אתכם בעבודה באפליקציה.

  • הוספה/שינוי של כרטיס חשבון ברבגונית, תעדכן גם את האפליקציה באופן אוטומטי.

  • ייבוא כל פקודות היומן מכלל הלקוחות שבאפליקציה, בבת אחת אל רבגונית, בכל רגע נתון.

  • צפייה במסמך המצולם ישירות מתוך פקודת היומן ברבגונית, ללא צורך בכניסה לאפליקציה.

  • אפשרות כניסה מהירה לתיק הלקוח באפליקציה, ישירות מתוך כרטיס העסק ברבגונית.

  • שינויים דו כיוונים! ביצוע שינויים בפקודות היומן ברבגונית, מעדכן את השינויים באופן אוטומטי גם באפלקציה.

לא מספיק? אז, יתרונות נוספים

  • סטנדרט השירות של ארדני!
    התמיכה באפליקציה ניתנת על ידי צוות התמיכה של חברת ארדני.

  • אין שינוי בשיטת העבודה ברבגונית עבור לקוחות שעובדים איתם בשיטה הדיגיטלית.

  • ריכוז כל לקוחות המשרד במערכת אחת - רבגונית.
    הן הלקוחות שמחוברים לאפליקציה הדיגיטלית והן הלקוחות שאינם מחוברים לאפליקציה.

'אקאונט-אנט' אפליקציית צילום מסמכים

תוסף לתוכנת "רבגונית" המאפשר למשרד המייצג להעניק ללקוחות המשרד אפליקציה לצילום מסמכי הנה"ח וחיזוק הקשר בין המשרד ללקוח.

יכולות המערכת

  • אפליקציה ממותגת עם לוגו המשרד המייצג ושמו. מעניקה למשרד יוקרה בעיני לקוחותיו.

  • מאפשרת ללקוח המשרד לצלם את מסמכי הנהלת החשבונות שלו באמצעות אפליקציה
    ייעודית
    , ובכך מייתרת את ההגעה של הלקוח פיזית למשרד ב 15 לחודש.

  • מאפשרת ללקוח לשלוח את מסמכי הנהלת החשבונות שלו בכל הדרכים הנוחות לו -
    שליחה דרך האפליקציה, העלאה דרך המחשב, שליחה למספר ווצאפ ייעודי, שליחה לכתובת דוא"ל ייעודית.

  • טכנולוגיה מיוחדת וחדשנית מפענחת את המסמך שצולם ומייצרת הצעה לפקודת יומן תוך זיהוי ערכים שונים מתוך המסמך, כגון: סכום, אסמכתא, תאריך, ספק וכיוצ"ב.

  • מאפשרת למשרד המייצג לשתף דוחות עם הלקוח (כרטסת, רווח והפסד, דוחות תקופתיים וכו').

  • מאפשרת למשרד וללקוח לתקשר בצורה דיגיטלית (במקום שיחת טלפון) בהיבטים שונים, 
    באמצעות מנגנון בירורים דיגיטלי על מסמכים שהועלו למערכת.

  • מאפשרת את חיזוק הקשר בין המשרד ללקוח.

  • מגוון יכולות נוספות שיתפרסמו בקרוב.

bottom of page